flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З стану роботи із зверненнями та скаргами громадян у Центральному районному суді м. Миколаєва протягом 2013 року

 

А Н А Л І З

стану роботи із зверненнями та скаргами громадян у Центральному районному суді м. Миколаєва протягом 2013 року

Протягом 2013 року звернення та скарги громадян приймались щопонеділка головою суду та заступником голови суду на особистому прийомі, а також щоденно керівником апарату суду та канцелярією суду. Всі звернення реєструвались у день їх надходження канцелярією суду у системі електронного документообігу, після чого передавались для подальшого обліку згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. № 348.

У день їх надходження вони реєструвались у реєстраційно-контрольних картках.

Усі звернення після їх реєстрації передавались голові суду, який вивчав їх, та вживав необхідні заходи реагування, після чого передавав скарги виконавцю для підготовки відповідей на них.

За перше півріччя 2013 року до суду надійшло та було розглянуто 117 звернень. Із цієї загальної кількості надійшла 101 заява та 16 скарг. За друге півріччя 2013 року до суду надійшло та було розглянуто 73 звернення. Із цієї загальної кількості 54 заяви та 19 скарг. Загалом на протязі 2013 року до суду надійшло 190 звернень з яких 155 заяв та 35 скарг.

У порівнянні зі звітним періодом, у 2012 році звернень надійшло більше (285 звернень за 2012 рік), за відповідний період у 2013 році (190 звернень у 2013 році).

Здебільшого заяви надходять від фізичних осіб, так протягом року отримано 181 звернення від фізичних осіб, 8 – від юридичних, 1- від депутатів.

Найбільший обсяг поданих звернень становлять звернення стосовно прискорення руху справ, в яких заявники вказують на те, що справи призначаються з великими перервами між засіданнями. При отриманні таких звернень заявникові надається роз’яснення про надмірне навантаження суду, а суддя, в провадженні якого знаходиться відповідна справа, повідомляється про надходження звернення та йому пропонується вжити необхідних заходів для прискорення розгляду справи. В зверненнях громадяни часто просять перерозподілити справу та призначити іншого суддю. В таких випадках у відповіді роз’яснюється, що згідно діючого законодавства перерозподіл справи передбачений тільки у зазначених в «Положенні про автоматизовану систему документообігу суду» випадках. Крім того, у своїх зверненнях заявники вказують на те, що вони не знають результат розгляду їхньої справи та не отримали відповідного рішення суду. У подібних випадках керівник апарату суду призначає відповідального працівника, який прискорює видачу відповідних рішень заявникові.

В звітному періоді були отримані скарги на незаконні дії судді, працівників суду або на бездіяльність суду – а саме особи скаржились на тяганину при розгляді справ, на порушення прав щодо можливості отримати копії процесуальних документів, на порушення законодавства при винесенні рішень. При підготовці відповідей було встановлено, що 15 скарг були не обґрунтованими, особам були надані відповіді згідно їх вимогам - направлені повторно копії документів, роз’яснено причини перенесення справ, повідомлені про дату та час призначення справ, а також роз’яснено право та порядок оскарження у випадку не згоди з рішенням суду. Одна скарга на затримку видачі копії рішення суду, при перевірці виявилась обґрунтованою тому керівником апарату вжито заходи щодо не припустимості повторення неналежного виконання службових обов’язків відносно секретаря суду Медончак І.М., а саме вжито систему депреміювання.

Відповіді на звернення та скарги були надані заявникам у строк передбачений законодавством, та у передбаченій формі. Усього у звітний період розглянуто 190 звернень, з них до 5 діб було розглянуто 99 звернень, до 15 діб – 86 звернень, а до 30 діб – 5 звернень.

Після направлення відповіді, звернення з усіма документами щодо їх розгляду, підшивались для зберігання у хронологічному порядку.

Голова Центрального районного

суду м. Миколаєва О.І. Голубкін

Виконавець:

Чернова Н.А.