Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ керівника апарату Центрального районного суду м. Миколаєва
16 січня 2025 № 11-о/д
Порядок
роботи зі скаргами державних службовців Центрального районного суду м. Миколаєва щодо можливого порушення наданих їм Законом України
від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу
І. Загальні положення
ІІ. Подання скарги державним службовцем
Якщо особисто подати скаргу не вдалося, така скарга надсилається поштовим відправленням із описом вкладення та повідомленням про вручення або на загальну електронну скриньку суду. У такому разі відлік строку розгляду скарги розпочинається з моменту фактичного отримання її судом.
найменування посади та власне ім’я, прізвище керівника державної служби, якому подається скарга;
інформацію про державного службовця (прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності), найменування посади, зворотна адреса);
факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом № 889, або створили перешкоди у їх реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;
найменування структурного підрозділу суду, та/або посади особи, дії (бездіяльність) якого (якої), на думку державного службовця, призвели до порушення наданих Законом № 889 прав або створення перешкод у реалізації таких прав;
за наявності ‒ рішення або копії рішень, які приймалися з цього
(або пов’язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця;
вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також зазначається у скарзі.
III. Комісія для перевірки викладених у скарзі державного службовця фактів
У висновку комісії за результатами перевірки викладених у скарзі фактів наводяться відомості, що мають значення для повного й об’єктивного розгляду керівником державної служби скарги, зокрема чи мали місце обставини, що підтверджують наявність чи відсутність факту (фактів) порушення прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації, а також рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.
наявність порушення певного, з числа передбачених статтею 7 Закону № 889, права (прав) або створення перешкод у їх реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення відповідних нормативно-правових актів;
рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Члени Комісії можуть викласти свою окрему думку, що додається до висновку.
Для цього комісія у визначений керівником державної служби строк подає йому висновок (у довільній формі) по суті викладених у скарзі державного службовця фактів.
У разі неотримання обґрунтованої відповіді на скаргу в установлений частиною третьою статті 11 Закону № 889 строк або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 889 може звернутися з відповідною скаргою до суду.
Начальник відділу по роботі
з персоналом Глеб КАРАБУТ